Vračila

Vračila blaga

Po določbah 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov – lahko kupec v štirinajstih (14) dneh po prevzetju blaga odstopi od pogodbe tako, da pisno sporoči svojo odločitev na e-naslov: info@daan.si. Kupec ni dolžan navesti razloga odstopa od nakupa, vendar je dolžan blago vrniti nepoškodovano, neuporabljeno, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami in v ustrezni količini. 
Blago, kupec mora vrniti štirinajstih (14) dneh po poslanem pisnem obvestilu o odstopu.
Priložena morata biti tudi originalen račun. Stroške vračila blaga, ki nastanejo pri vrnitvi blaga nakupa, poravna kupec.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri kurirski službi ali nas obvestiti na e-naslov: info@daan.si. Prejeti paket je treba predati kurirju DPD v enakem stanju, kot je bil pri prevzemu. Skupaj s kurirsko službo DPD bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem času.

Reklamacija

V primeru poškodbe blaga, ki ni nastala pri prevozu, nas prav tako pisno obvestite v osmih (8) dneh po prevzemu pošiljke. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili veljavnega zakona.

Naslov za vračilo ali menjavo blaga

Polonca Založnik s.p.,

Ulica 28. maja 53,

1000 Ljubljana,

Slovenija


Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!